sobota, 13 września 2014

Prolog

   Minął rok, Emily w końcu znalazła szczęście, miłość, znalazła nowych przyjaciół. Poza tym, ma chłopaka, który kocha ją ponad życie, a ona go, chociaż nigdy mu tego nie powiedziała, nie potrafiła wypowiedzieć tych słów, nie teraz. Jej przyjaciele są dla niej wszystkim, są jej nową rodziną. Wspierali się, uwielbiali spędzać razem czas. Myśleli że to już koniec ich kłopotów, ale czy na pewno? Czy ON zniknął już z ich życia na dobre? Czy wszyscy są wobec siebie szczerzy? I czy ich miłość może okazać się zabójcza?

TAK OTO PREZENTUJE SIĘ PROLOG DRUGIEJ CZĘŚCI OPOWIADANIA. JEST KRÓTKI ABY NIE UJAWNIAĆ ZBYT WIELE FABUŁY, HASFTAG DO TEJ CZĘŚCI #deadlyloveff KOCHAM WAS X.


ZWIASTUN:


5 KOMENTARZY = NASTĘPNY ROZDZIAŁ 

6 komentarzy:

  1. Ogromnie mnie zaintrygowałaś tym prologiem.
    Czekam z wielką niecierpliwością.
    Wszystkich ze #SJF i nie tylko zapraszam do siebie:
    http://iguessthatisntevent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prolog x
    Dobrze ze wszystko sie ułożyło, ale przeraza mnie ta nazwa Deadly Love, Luke cos zrobi? Albo ona jemu? Szczerze, myślałam że po tym wszystkim Em będzie z Ashem, ale to pewnie kwestia czasu kiedy zmieniła zdanie na Luke'a, a moze Ash będzie tak zazdrosny? 😲
    Omg, nie mogę doczekać sie pierwszego rozdziału, jest tyle pytań jejku 😞
    No to czekam na rozdział 💕
    @fancygrandee :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prolog a zwiastun jeszcze lepszy, czekam na pierwszy rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem miałam wcześniej przeczytać, ale tak zrobiłam jednak nie skomentowałam, więc przybywam teraz by to zrobić. ;*
    Prolog jest niesamowity i zapowiada się tak samo ciekawie, jak w pierwszej części ♥
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział, który mam nadzieję, że pojawi się nie długo ♥

    PS. Zwiastun jest mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że powstaje druga część. :) Z niecierpliwością czekam na rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń